본문 바로가기
팝송,샹송&칸소네

Don't Cry / Klang

by 나빌레라^^ 2024. 8. 21.



Don't Cry / Klang


When I saw you waiting there I knew
When I looked into your eyes
I just whispered through the dark so blue that somehow
I'd find my way to you
I love you I'll be by your side
Don't cry it won't be the last time
My heart beats for you and though I'm far away
please hear me when I say
I am nothing without you
do do do
Without you.
do do do do doruru do do
do do do..

I remember waiting there for you
On the day we fell in love
Neath the starlight when we kissed
I knew that somehow
I'd spend my life with you.
I love you I'll be by your side
Don't cry it won't be the last time
My heart beats for you and though I'm far away
please hear me when I say
I am nothing without you
do do do
without you
do do do do doruru do do
do do do..

내가 알고 있던 그 곳에서 기다리고 있던 너를 봤을 때
내가 너의 눈을 봤을 때
난 그저 어둠속에서 속삭였어
너무 우울해서 어떻게든 너에게 가는 길을 찾았어
널 사랑해
난 니 편이야
울지마
이게 마지막은 아닐 거야
내 심장은 널 위해 뛰고 내가 멀리 떨어져있어도
내가 말할 때 내 목소릴 들어줘
네가 없으면 난 아무것도 아니야
너 없이는..

난 거기서 널 기다리며 추억하고 있어
우리가 사랑에 빠졌던 그날을
달빛을 받으며 우리가 키스했을 때
나는 어떻게든
너와 내 삶을 함께 해야겠다는 것을 알았어
나는 너를 사랑해 너 옆에 있을깨
울지마 그것이 마지막이 아닐꺼야
내 심장은 당신을 위해 뛰고 있어 내가 멀리 있지만
내말좀 들어봐
나는 너 없이는 아무것도 아니야,
너 없이는




 

 

 

'팝송,샹송&칸소네' 카테고리의 다른 글

If You Go Away ... Damita Jo  (0) 2024.08.26
And I Love You So - Chyi Yu  (0) 2024.08.24
★ Cet amour (이런 사랑)  (0) 2024.08.18
Sailing - Rod Stewart  (1) 2024.08.16
Eternally - SARAH VAUGHAN - Lyrics  (0) 2024.08.14